14/1/24

Non son un mal estudante, só aprendo de maneira diferente

"Non vexas a dislexia como unha debilidade, senón como unha habilidade diferente." 

Levamos a cabo unha nova xornada de formación sobre situacións de necesidades educativas específicas que están presentes en parte do noso alumnado. Desta volta tivemos o provilexio de contar no noso centro, con Paula Outón Oviedo, profesora titular do Departamento de Pedagoxía e Didáctica na área de Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación da Universidade de Santiago de Compostela e un dos maiores referentes a nivel nacional no estudo e intervención nos casos de dislexia.

Ao longo de máis de dúas horas, Paula foi debullando todos os aspectos máis significativos a tratar cando temos que facer fronte a alumnado que teña esta condición especial de aprendizaxe. Empezou definindo dislexia, as súas orixes físicas, as súas consecuencias na adquisición da linguaxe oral e escrita para proseguir coas distintas estratexias para tomar por parte do profesorado e as familias para minimizar os efectos que a dislexia pode causar no alumnado que a presenta.

Todas as persoas que asistimos a esta sesión de formación (profesorado e nais e pais do centro) chegamos a conclusión que, poñendo os medios necesarios, a dislexia non pode ser un obstáculo para o noso alumnado que lle impida acadar todas as metas que se propoña, sendo Paula Outón, que ela mesma se recoñeceu como disléxica, claro exemplo desta premisa.





No hay comentarios:

Publicar un comentario