Este vindeiro luns temos prevista a posta en marcha das patrullas verdes con algúns cambios respecto do ano anterior. Que non sabes o que son?
- Pretenden manter un “bo clima” entre o alumnado, fomentar e educar no coidado do entorno.
- No primeiro recreo levarán un distintivo (chaleco verde), un recolledor e unha escoba e coidarán que toda a comunidade educativa que transite polo centro teña un bo comportamento cívico (convivencia pacífica: somos conscientes dos nosos dereitos e deberes).
- Non se adican a recoller o que outros tiran: facemos unha labor de concienciación, de conservación e mellora do entorno. Coidan que o noso espazo, si, esté limpo e se alguén tira lixo ó chan, amablemente indícaselle que ese comportamento non é axeitado, que o recolla e onde debe gardalo (seguramente se lle caeu, sen darse conta) ou tiralo (papeleiras, contedores diferentes...). Se o alumn@ non lle fai caso ós membros da patrulla, inmediatamente avísase ó profesorado que está de garda nese espazo do patio.
- Antes de volver deixar os recolledores en recepción deben baleirarse nos contedores que temos no patio do centro (porta principal automática).
- Todos os titor@s debemos estar atentos á semana que nos toca facelo a nosa aula e pasarlle os chalecos distintivos á aula seguinte (ou ir pedilo, se se nos esquece a quen debemos pasalo).
13-17 de outubro 6º C 20-24 de outubro 6º B 27-30 de outubro 6ª A
3-7 de novembro 5º B 10-14 de novembro 5º A 17-21 de novembro 4º B
24-28 de novembro 4º A 1-5
de decembro 3º B 9-12 de decemebro 3º A
15-19 de decembro 2º B 12-16 de xaneiro 2º A 19-23 de xaneiro 1º B
26- 30 de xaneiro 1º A 2-6 de febreiro 6ºC 9-13 de febreiro
6º B
23-27 de febreiro 6ºA 2-6 de marzo 5º B 9-13 de marzo
5º A
16-19 de marzo 4º B 23-27 de marzo 4º A 7-10 de abril 3º
B
13-17 de abril 3º A 20-24 de abril 2º B 27-30 de
abril 2º A
4-8 de maio 1º B 11-15 de maio 1º A 18-22
de maio 6º C
25- 29 de maio 6ª B 1-5 de xuño 6º A 8-12 de xuño 5º
B
15-18 de xuño 5º A._________________________________________________________________
No hay comentarios:
Publicar un comentario