12/10/18

Ponte de Lima: Centenas de crianças e idosos de mãos dadas num abraço ao rio Lima

Outro ano máis acudimos á cita: é o noveno abraço. Nós levamos oito. Asombrados de ver como ten cambiado a ben esta localidade. Felices da acollida e do programa de dous días que pasamos nestas terras: En Ponte de Lima, na Quinta de Pentieiros... Pero tamén en Viana do Castelo. Encantados de seguir apostando por concienciarnos arredor do tema da auga, do río que nos une. Graciñas a tod@s. Esperámosvos o 7 de xuño de 2019 na Limia.

http://www.kizoa.es/abraço-2018-ponte-de-lima

Aquí algúns enlaces e textos de cómo cubriron eles esta nova:
 11-10-2018 - PONTE DE LIMA - IX Abraço ao Rio Lima - Centenas de crianças e idosos de mãos dadas num abraço ao rio Lima, hoje na vila limiana. O Serviço Área Protegida do Município de Ponte de Lima promoveu hoje, quinta feira, mais uma edição do Abraço ao rio Lima.
 Esta iniciativa, comemorativa do Dia Nacional da Água e do Dia Internacional do Idoso, teve como principal objetivo sensibilizar a comunidade Limiana para a salvaguarda e valorização do principal recurso hídrico do concelho, o rio Lima. O ‘IX Abraço ao rio Lima’ realizou-se hoje, quinta feira, com a larga participação das instituições de ensino e de acolhimento a seniores do concelho.
 À semelhança de anos anteriores, e ao abrigo do protocolo estabelecido com a localidade galega onde nasce o rio Lima, estiveram também presentes alunos de Xinzo de Límia: EB1/JI de Rebordões Souto, CE das Lagoas, JI de Brandara, EB1 de Ponte de Lima, JI de Cepões, JI de Calheiros JI da Correlhã, CE de Freixo, CE de Refoios CEIP Carlos Casares e CEIP Rosalía de Castro, de Xinzo de Límia Centro Paroquial e Social de Fornelos, Santa Casa da Misericórdia de Ponte de Lima Casa de Caridade Nossa Senhora da Conceição de Ponte de Lima.
  O Abraço ao rio Lima teve, ainda, a colaboração dos Bombeiros Voluntários de Ponte de Lima, da Escola Segura (Polícia de Segurança Pública) e do Destacamento Territorial dos Arcos de Valdevez (Guarda Nacional Republicana).
 Como já se torna habitual, esteve também presente o Pinchas, a mascote da Área Protegida das Lagoas de Bertiandos e S. Pedro d’Arcos, uma figura muito acarinhada pelos mais pequenos.
 Fonte: http://www.lagoas.cm-pontedelima.pt/

No hay comentarios:

Publicar un comentario